Pincérhívó rendszerek a vendéglátásban

Szerző: EuroPrompt 2024. 06. 21 0 hozzászólás Vállalkozás,
Pincérhívó rendszerek a vendéglátásban
 
 
A pincérhívó rendszerek alkalmazása egy vendéglátóhelyen sokat hozzátesznek a vendégek kényelméhez és nagy eséllyel megnövelheti a visszatérő vásárlók számát.
A rendszer használatával csökkenhet a pincérek leterheltsége, jobban szerveződhet a munkájuk. Elégedetten fogják használni a vendégek és a felszolgálók is, mert mindenkinek sokkal egyszerűbbé és kényelmesebbé válik az étteremben való tartózkodás, illetve a munkavégzés.
 
Hogyan működik?
 
Minden rendszerhez elengedhetetlen a hívógombok. Ez lehetn egyfunkciós, vagy többfunkciós kivitel. A gombokat az asztalokhoz kell rögzíteni és ezek segítségével tudja hívni a pincért a vendég. A pincérhívó rendszerek másik fontos készülékei a jelzőeszközök, amiknek 2 fajtája van:
 
Hívásjelző kijelző
 
A hívógomb megnyomása után egy kijelzőn megjelenik az asztal száma, ezt látva a pincér már indul is a vendéghez. A kijelzőket a felszolgálók által jól látott helyre kell rakni.
 
Hívásjelző karóra
 
A pincér műszak elején felvesz egy karórát. A hívógomb megnyomása után az órán megjelenik az asztal száma, így értesül a felszolgáló a hívásról. A karórák hangjelzéssel, rezgéssel és a képernyője felvillantásával képes jelezni.
 
 
Pincérhívó rendszereinket itt nézheted meg.
 
 
Pincérhívó rendszer előnyei
 
- Gyors kommunikáció vendég és felszolgáló között
 
- Megkönnyített ügyfélkezelés
 
- Vendég várakozási idő csökkentése
 
- Vendéglátóhely modernizálása
 
- Pontosabb munkavégzés