-
Az Ön bevásárlókosara még üres!
Nemrég a NAV közleményben hívta fel a pénztárgép üzemeltetők figyelmét az online pénztárgépek adatküldéssel kapcsolatos tudnivalókra.
Az online pénztárgépek adatküldésének zavartalan biztosítása az üzemeltetők, használók feladata, jogszabályban rögzített kötelezettsége. A közlemény két pontot említ, amikor a felhasználó, üzemeletető mulasztásából nem küld adatot a pénztárgép. Az egyik ilyen, amikor nem köt előfizetői szerződést a pénztárgép megvásárlásakor, a másik, ha a havi 1500- Ft-os előfizetési díjat nem fizeti meg.
Mindkét esetben fontos tudnivaló, hogy a szolgáltató blokkolhatja, majd végelegesen ki is tilthatja a pénztárgépben lévő sim kártyát a hálózatából. Amennyiben ez a kitiltás megtörténik, akkor a pénztárgép újra már nem aktiválható, AEE egységet kell benne cserélni.
A NAV a fenti mulasztások esetére egyéni vállalkozók esetében 500 000, gazdasági társaságoknál már 1 000 000- Ft-ig terjedő bírságot helyezett kilátásba.
Az online adatküldés nagyon egyszerűen ellenőrizhető a pénztárgépen, csak meg kell nézni, hogy a sárga LED folyamatosan világít, vagy villog-e a pénztárgépen.
Amennyiben villog a sárga LED a pénztárgépen, de a havi előfizetési díjak rendben befizetésre kerültek, akkor ellenőriztetni kell a pénztárgépet a szakszervizzel, szükség esetén az adatkapcsolat egy nagyobb GSM antenna felszerelésével javítható
További kérdések esetén hívják pénztárgép szervizünket a (06-1) 317-4773 telefonszámon.
A teljes közlemény IDE kattintva tölthető le...