Pénztárgép éves felülvizsgálat
A jelenleg hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet 48. § előírja a pénztárgépek kötelező éves felülvizsgálatát. A felülvizsgálatot a pénztárgép vásárlását követő, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégezni. A felülvizsgálat időben történő elvégeztetése az üzemeltető kötelessége, elmulasztása esetén az adóhivatal (NAV) bírságot szabhat ki.
Cégünk az alábbi típusú Online pénztárgépek felülvizsgálatát vállalja:
- OPTIMA QMP50 Online - Engedélyszám: A109, A271
- EURO 150TE Flexy - Engedélyszám: A014
- EURO 50TE Mini - Engedélyszám: A184
- FISCAT Neon+ - Engedélyszám: A162, A180, A241
- FISCAT iPalm+ - Engedélyszám: A168, A191
- FISCAT iPalm+ GPS - Engedélyszám: A195, A245
- Sam4s NR-300NEW - Engedélyszám: A156, A312
- Sam4s NR-240NEW - Engedélyszám: A171, A308
- Sam4s NR-270NEW - Engedélyszám: A172
- Sam4s NR-440NEW - Engedélyszám: A155
Mi történik a felülvizsgálat során?
- A szervizes ellenőrzi a pénztárgép helyes működését
- Ellenőrzésre kerülnek a pénztárgép kopó alkatrészei, így még azelőtt cserélhetőek, hogy a pénztárgép meghibásodna, így nem kell váratlanul nélkülöznie a pénztárgépét.
- Elvégzésre kerülnek a NAV által előírt folyamatok
- Részletesen dokumentálásra kerülnek a felülvizsgálat eredményei, ami a felhasználó rendelkezésére bocsájtunk
- Elvégezzük a szükséges NAV lejelentést a felülvizsgálat elvégzéséről.
Milyen előnyökkel jár Önnek?
- A felülvizsgálat során feltárhatók olyan hibák, amik a napi használat közben nem látszanak (pl. adatküldési, naplózási hiba).
- A feltárt hibák garancia időn belül ingyenesen javíthatók.
- A kopó alkatrészek még a hiba jelentkezése előtt cserélhetők, ezzel elkerülve a váratlan boltleállást.
- A felülvizsgálat elvégzésével biztos lehet benne, hogy a pénztárgépe megfelelően működik, így ez miatt nem vonhatja felelősségre az adóhivatal.
- Szervizesünk használati tanácsokkal láthatja el, ezáltal a pénztárgépe tovább működhet problémamentesen.
Az éves felülvizsgálattal egy időben a pénztárgépre rákerül a forgalmazó által biztosított hologramos matrica, ami a következő évre a szoftver követést biztosítja. Amennyiben új szoftver készül a pénztárgépéhez, akkor azt a forgalmazó automatikusan leküldi rá. A 2016-ban módosított pénztárgép rendelet értelmében ettől eltérni már nem lehet.
Mit kell tennem?
A felülvizsgálatot - a rendelet értelmében - csak a pénztárgép üzemeltetési telephelyén lehet elvégezni, ami előjegyzéses módszerben történik azért, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülöznie a pénztárgépét. Egy felülvizsgálat átlagos időtartama 35-40 perc. Javasoljuk, hogy a felülvizsgálati határidő letelte előtt legalább 1 héttel jelezze nekünk felülvizsgálati kérelmét, azért, hogy biztosan betudjuk ütemezni.
- Telefonon történő időpont egyeztetéshez hívja a következő számokat:
(06-1) 617-4081 , (06-1) 317-4773
- vagy helyezze kosarába ezt a terméket és adjon le megrendelést a web áruházon keresztül. A megrendelése beérkezését követően kollégánk rövidesen felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos időpont egyeztetése miatt.